2010-05-12

PARKEA

Egun batean joan intzen mendira lagunekin.

Eta eskutzio batera joan ginen.Hasi ginen ibiltzen mendira joateko, ibilbidean hasi nintzen korrika egiten iritsi ginen.
Oso posik deitu nion nire amari esateko iritsi egi genula, kaskada bat segoen eta bean
ahal zen bainatu orduan bota zidaten eta negarres hasi nintzen zeren buruarekin eman nintzen
arroka andi-andia zen, eta gose asko geukan baina janari gustia etxean ahastu nituen baina
ibiltzen
hasi eta animali pilla bat zeuden.
Etxera oan ginen eta urrengo egunean joan nintzen nik bakarrik eta oso-oso polita zenk gelditu nintzen lo egitera akanpada egiten.
Eta joan nintzen gastainak eta milongak.
Joan nintzen etxera eta hor zeuden denak neri bagira eta bronka botatzzeren ez nuen ezer
ezan hor lo egiteko.


2 comentarios:

  1. oso ondo marina oso blog polita duzu eta oso ondo idatzi duzu!

    ResponderEliminar
  2. argazki bat ez lioke gaizki geldituko;) jjj
    bueno oso ongi.


    eva

    ResponderEliminar