2010-11-30

Etxe sorginduta

Ezin nuen sinetsi ikusten ari nintzen. Etxe hartako lehio batetik makina bat liburu irten ari ziren. Sorginkeria ote? Beste trikimailu bat liburu gehiago saltzeko? Etxe jabea burutik egin da zegoela?... Jankiminaren jakinminez, hurbildu nintzen.
Atea ireki zen, sartu eta plaka batean jartzen zuen"orain sartu sara eta esin duzu atera" beldurtu nintzen eta atea itsi zen eta dena txuria jarri zen eta sentitu mugitu egin nintzala baina ez nintzen mugitu ata bat ireki zen eta haize asko zegoen eta bapatea zonbi batzuk zeuden baina hasi ziren dantzan eta nik re hasi nintzen dantzan bukatzen dantza hasi ziren urbiltzen eta urdurik jartzen ari nintze.
Ikusi nuenean lehio bat zegoen, eta zen txirrista bat ematen zuen jeitzi nintzen ortik eta zonbiak lehioan zeuden artu nuen liburu bat, ireki nuenean Harry Potter agertu zen eta egin genuan kanjuro bat. Lurrera eriro nintzen.
Ortik aurrera etxea ez zegoen sorginduta.


AMAIERA

1 comentario:

  1. Marina, istorioa ondo dago asmatuta baina, ortografia akats asko daude. Mesdez, zuzendu

    ResponderEliminar