2010-10-18

Txabola

Txikia nintzela, gurasoek lagundu zidaten etxeko hau egiten. Orain berrogeita hamar urte ditut
eta, noski, oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur , bai, gaur erabili beharra izan dut. Gaur bolatxo
zoragarri eta lagungarri honetan eskutatu egin naiz.

Nire txabolan nengoela,bat-batean euria hasi du eta, gainera, haizeak gogor jotzen zuen. Txabola
bizian zegoen.
Hasi nintzen garrasika, baina bakarrik oihartzuna entzuten zen. Aterki bat artzera joan nintzen.
Zorionez, une hartan atertu zuen. Orduan, buelta bat ematera oan nintzen.

-Galdu egin naiz, orain zer egingo dut.
Ba...joango naiz erosketak egitera eta behar ditudan material guztiak etxetxo berri bat egiteko.

Bat-batean kartoi kaxa bat aurkitu dut ta huntzez baterik zegoen. Buelta bat eman nintzen
berriro itzzuli nintzen, huntza desagertu zela ikusi nuen. Kaxa ireki nuen eta azti bat atera zen eta esan zidan 2 hahia eskatzeko.

Mmmm...
Lehenengo nahia : txabola kompontzea.
Bigarren nahia: bide bat herrira iristeko.
-¡Ahhh! Zoragarria izan da! Baina, zoritxarrez, dena-amets bat izan da.

1 comentario:

  1. Marina,ez dut ondo ulertzen jarri duzuna,lerro batzuk ez dira ulergarriak.
    Hurrengoan begiratu plazaratu aurretik.

    ResponderEliminar